Kasutustingimused
ÜLDISED MÜÜGITINGIMUSED
PHILIPSI E-POE KASUTUSTINGIMUSED
PALUN LUGEGE ENNE OSTU SOORITAMIST NEID TINGIMUSI
Mõisted
1. “Philipsi e-pood” (edaspidi “e-pood”) on elektrooniliselt pakutav teenus: kasutajad võivad tutvuda selle sisuga, sõlmida lepinguid interneti vahendusel ja maksta kauba eest; e-pood asub veebiaadressil www.shop.philips.ee.
2. “Müüja” (ka “teenusepakkuja” või “Philips”) on:
2.1. SIA Philips Baltic, registreeritud Läti Vabariigis, Läti äriregistri registrikood 40003127690, asukoht Malduguņu iela 2, Mārupė, Mārupės prov., LV-2167;
SIA Philips Baltic on e-poe rubriikides “Isikiklik hooldus” ja “Ema- ja lapsehooldus” loetletud kaupade omanik. E-poe opereerimisel ja haldamisel tegutseb Müüja nimel UAB Trimis, registreeritud Leedu Vabariigis, Leedu äriregistri registrikood 304892457, asukoht J. Jasinskio g. 4-15, Vilnius. E-poe vahendusel sõlmitud müügilepingutes on müüjaks UAB Trimis.
3. “Kasutaja” on isik, kes kasutab e-poe veebisaiti, sealhulgas isik, kes ostab tarbijana kaupa.
4. “Tarbija” on isik, kes vastab Eesti Vabariigi tarbijakaitseseaduse § 2 lg 1 p-s 1 toodud tingimustele (füüsiline isik, kes tegutseb eesmärgil, mis ei ole seotud tema majandus- või kutsetegevusega).
5. “Konto” on e-poe osa, kus tarbija võib hallata oma isikuandmeid, näha esitatud tellimuste staatusi ja esitada tellimusi pärast süsteemi sisselogimist ilma, et peaks oma isikuandmeid uuendama.
6. “Registreerimine” on ühekordne vabatahtlik tasuta tegevus konto loomiseks, milleks kasutatakse poe veebisaidi halduspaneeli.
7. “Kaup” on mis tahes toode (või teenus), mis on müügilepingu alusel e-poest ostetav.
8. “Müügileping” on kauba müügileping, mis on sõlmitud e-poes müüja ja tarbija vahel.
9. “Sisu” on müüja või selle partnerite info, andmed, sisu, elemendid, materjalid, algoritmid, diagrammid, tööd, tähised, logod, sõnad, märgid, sümbolid, kirjeldused ja pildid sõltumata nende iseloomust, vormingust ja salvestamis- või edastamismeetodist, mis asuvad e-poe veebisaidil.
10. “Teenused” on teenused, mida müüja pakub elektrooniliselt neis kasutustingimustes viidatud e-poes.
11. “Kasutustingimused” on käesolevas dokumendis sätestatud tingimused.
12. “Müüja kontaktandmed” on:
12.1. Müüja ja e-poe haldaja kontaktandmed:
12.1.1. SIA Philips Baltic postiaadress Malduguņu iela 2, Mārupė, Mārupės prov., LV-2167, Läti Vabariik, tel +372 6 683 062 (tööpäevadel vahemikus 10:00-12:00 ja 14:00-16:00), e-post consumersupport@philips.com;
12.1.3. UAB Trimis, postiaadress J. Jasinskio g. 4-15, Vilnius, Leedu Vabariik, e-post trimisshop@outlook.com.
12.2. Kasutaja saab müüjaga ühendust võtta ka kontaktivormi kaudu, mis on saadaval aadressil https://www.philips.ee/content/B2C/et_EE/support-home/support-contact-form.html?, samuti saadaolevas vestluses. veebilehel, valides vastava kategooria https://www.philips.ee/c-w/tugi-kodu/support-contact-page.html (esmaspäevast reedeni kell 10.00-18.00).
1 Üldteave
1.1. Veebiaadressil https://www.shop.philips.ee asuvas e-poes müüdavaid tooteid omab SIA Philips Baltic. E-poe opereerimisel ja haldamisel tegutseb Müüja nimel UAB Trimis. Kasutajatega sõlmitavates müügilepingutes on müüjaks UAB Trimis.
1.2. E-poest võivad kaupa osta ainult tarbijad. Kaupa toimetatakse kohale ainult Eestis, Lätis ja Leedus.
1.3. Käesolevas dokumendis sisalduvad kasutustingimused, mille kohaselt toimub e-poes kauba müük. Iga kasutaja, sealhulgas tarbija, kes tellib e-poest kaupa, on kohustatud nendest kasutustingimustest kinni pidama.
1.4. Müüja poolt elektrooniliselt osutatavate teenuste tähenduses loetakse käesolevad kasutustingimused kohustuslikuks teabeks, mis tuleb esitada infoühiskonna teenuse seaduse kohaselt.
1.5. E-poest kauba ostmiseks peab kasutajal olema aktiivne e-posti konto ja internetiühendusega seade, mis vastab vähemalt järgmistele minimaalsetele tehnilistele nõuetele: veebibrauser Internet Explorer (versioon 9.0 või uuem) aktiveeritud ActiveX-i, JavaScripti ja küpsistega; Mozilla Firefox (versioon 30 või uuem) aktiveeritud Java, JavaScripti ja küpsistega või Google Chrome (versioon 30 või uuem) Java, JavaScripti ja küpsiste toega; ekraani minimaalne eraldusvõime peab olema 1024 x 768 pikslit.
1.6. Kasutustingimused tehakse kasutajale kättesaadavaks tasuta ja sellisel viisil, et kasutajal oleks võimalik oma seadme abil kasutustingimuste sisuga tutvuda, seda alla laadida ja salvestada.
1.7. Teenusepakkuja pakub e-poes järgmisi teenuseid:
i. e-poes müügil oleva kauba esitlus;
ii. võimalus e-poest kaupa tellida ja sõlmida interneti teel müügileping;
iii. võimalus luua konto ja seda eesmärgipäraselt kasutada.
1.8. Juurdepääsuks punkti 1.7. alapunktides i. ja ii. nimetatud teenustele ei ole vaja registreeruda ega kontot luua.
1.9. Juurdepääsuks punkti 1.7. alapunktis iii. nimetatud teenusele on vaja registreeruda.
2 E-Poe kasutustingimused
2.1. E-poes kohustub Philips pakkuma teenuseid vastavalt kasutustingimustele.
2.2. E-poe teatud teenuste kasutamine, sealhulgas selliste ressursside kasutamine, mis ei ole registreerimata kasutajatele kättesaadavad, on tasuta.
3 Tellimus
3.1. Kauba tellimiseks peab tarbija olema vähemalt 18 aastat vana ja täieliku teovõimega.
3.2. E-poes kauba müügilepingu sõlmimiseks minge e-poe veebisaidile, valige e-poes saadaval olev kaup ja esitage e-tellimus vastavalt teabele, mida teile kuvatakse.
3.3. Kauba tellimiseks tuleb e-poe veebisaidil täita tellimisvorm:
pärast seda, kui kasutaja on ennast e-poe kontole sisse loginud (veebisait www.shop.philips.ee kontrollib kasutajanime ja parooli õigsust) või loonud endale uue isikliku e-poe konto, tuleb vajutada nuppu „Vormista tellimus”; samuti on võimalik esitada müügilepingu sõlmimiseks ja täitmiseks vajalikud isikuandmed end süsteemi sisselogimata.
3.4. MÜÜJA EI VÕTA VASTU TELLIMUSI, MIS ON ESITATUD TEISITI KUI EESPOOL KIRJELDATUD.
3.5. Tellimuse esitamiseks toob tarbija e-poe ostukorvis välja järgmise info:
– tellitav kaup ja selle hulk;
– aadress, kuhu tellitud kaup toimetada;
– kohaletoimetamise viis (kohaletoimetamine DPD kulleriga või DPD pakiautomaati ostuga kuni 49.99 EUR on alates 3.99 EUR või ostuga alates 50 EUR tasuta);
– makseviis (saadaval olevad makseviisid on kirjas veebisaidil https://www.shop.philips.ee).
3.6. Tarbija koostab tellimuse ja kinnitab seejärel, et nõustub kasutustingimustega. Tellimus edastatakse, kui tarbija on kasutustingimustega nõustunud, need kinnitanud ja vajutanud nuppu "Esita tellimus”. Kuni tarbija ei ole vajutanud nuppu „Esita tellimus“, on tal võimalus muuta sisestatud andmeid ja kaupa valida. Selleks järgige tarbijatele mõeldud teateid ja infot e-poe veebisaidil.
3.7. Iga toote kõrval kuvatakse ka üht järgmistest teadetest:
„Toode on saadaval” – toode on saadaval ja võite selle soetada;
„Toode ei ole saadaval” – toode on välja müüdud ja seda ei saa teatud ajaperioodil või määramata ajal osta.
Ajavahemikul, mis jääb tellimuse esitamise ja müüjalt tellimuse vastuvõtu kinnituse saamise vahele (tellimuse täitmiseks vajalik tingimus), võib korvis olev kaup laost otsa lõppeda. Sellisel juhul tellimust ei täideta.
3.8. Kui tarbija esitab tellimuse, avaldab ta soovi sõlmida müüjaga kasutustingimuste kohane müügileping . Kui tellimust ei saa täitmiseks vastu võtta, teavitab müüja sellest tarbijat e-kirja teel 2 tööpäeva jooksul alates tellimuse esitamisest.
3.9. Kahe tööpäeva jooksul pärast tellimuse esitamist saab ostja e-kirja pealkirjaga „Ostu kinnitus”, milles kinnitatakse kõik olulised tellimuse osad. Müügileping on sõlmitud, kui makse on laekunud ja tarbija saab vastava e-kirja.
3.10. E-kiri sisaldab teadet ostu kohta, s.o. lepingu numbrit ja kuupäeva, lepingu osapoolte andmeid, tellitud kauba peamiseid tunnuseid, lõpphinda ning makseviisi ja -kuupäeva, kohaletoimetamise aadressi, viisi ja maksumust, teavet võimaluse kohta lepingust taganeda ja teavet selle kohta, kuidas osapooltega ühendust võtta.
3.11. Müügileping on sõlmitud eesti keeles ja selle sisu on kooskõlas kasutustingimustega.
3.12. Müügilepingu sisu kinnitamine, täitmise tagamine ja tarbijale teabe esitamine: (1) Kasutustingimused on saadaval e-poe veebisaidil; (2) teade (ostu kinnitus) saadetakse tarbija e-posti aadressile. Müügilepingu sisu registreeritakse ja kinnitatakse ka müüja IT-süsteemis.
4 Allahindlused
4.1. Kuidas kasutada soodus- ja allahindluskoode? Sooduskoode jagatakse reklaamikampaaniate ajal kampaania tingimustel. Allahindluse kasutamiseks sisestage tellimust koostades kood vastavale väljale. Võite kasutada iga ostu jaoks ainult ühte koodi, mis tuleb sisestada täpselt nii, nagu on näidatud vastavas teates/lauses või vastavates tingimustes. Sooduskoode võib kasutada ainult vastavas teates/lauses või vastavates tingimustes näidatud aja jooksul ja neile kehtivad lisatingimused või neis välja toodud reeglid.
4.2. Allahindlusi ja reklaamipakkumisi ei liideta e-poes kokku; see käib näiteks registreerimisega kaasnevate uudiste, allahindluste, hooajaliste pakkumiste ja kinkekaartide kohta.
4.3. Reklaamtooted, müügitooted või tooted, mis ei ole e-poes püsivalt müügil, on saadaval piiratud koguses. Nende toodete tellimused täidetakse tellimuste kättesaamise järjekorras. Müüjal ei ole kohustust hoida kaupa müügil ja müüja võib selle vabalt müügilt eemaldada.
5 Hinnad
5.1. Kõik hinnad on näidatud eurodes (EUR). Tellimusele kehtivad hinnad, mis on avaldatud e-poe veebisaidil tellimuse esitamise ajal. E-poe veebisaidil avaldatud hinnad sisaldavad käibemaksu. Tellimisvormis näidatud lõpphind on summa, mis tuleb tarbijal tasuda.
5.2. Kui kauba hind ei sisalda kohaletoimetamise tasu, maksab tarbija kohaletoimetamise eest tellimust esitades ettenähtud korras ja ulatuses.
6 Tellimuse eest tasumine
6.1. Kauba eest tasumiseks võib kasutada makseviise, mis on välja toodud e-poe veebisaidil https://www.shop.philips.ee. Tasuda tuleb kohe pärast tellimuse esitamist. Kui müüja ei saa kätte tellimuses näidatud kogusummat (koos lisatasudega) kahe tööpäeva jooksul alates tellimuse esitamisest, tellimus tühistatakse ja müügilepingut ei täideta.
6.2. Tasuda on võimalik ainult eurodes (EUR).
6.3. Kui tellimust esitades tasutakse krediitkaardiga, tuleb esitada oma krediitkaardi andmed. Krediitkaarti küsitakse arve esitamise või kauba väljasaatmise ajal. Müüja ei saada tellimust välja enne, kui krediitkaardi väljaandja pole lubanud kasutada kaarti tellimuse eest tasumiseks. Kui müüja ei saa sellist luba, informeeritakse sellest tarbijat 30 päeva jooksul alates tellimuse esitamisest. Kui luba ei saada, tühistatakse tellimus ja müügilepingut ei täideta.
6.4 Maksete töötlemine – (isikuandmed edastatakse maksete teostamiseks volitatud töötlejale Maksekeskus AS-le)
7 Tellimuse kohaletoimetamine
7.1. E-poes esitatud tellimused toimetatakse kohale ainult Eesti, Läti ja Leedu territooriumil.
7.2. Müüja täidab tellimuse (s.o. saadab kauba välja) 48 töötunni jooksul alates päevast, kui on kauba eest raha kätte saanud (makse laekub müüja kontole). Kauba kohaletoimetamise kuupäeva määrab kohaletoimetaja (1–2 tööpäeva). Kui kauba kohaletoimetamise kuupäevast ei peeta kinni (tarbijaga mitteseotud põhjustel), on tarbijal õigus esitada kaebus või taganeda müügilepingust.
7.3. Tellides kaupa, mis tuleb toimetada erinevatesse kohtadesse, tuleb iga aadressi puhul esitada eraldi tellimus.
7.4. Kui tellitakse mitu toodet ühele aadressile ja mõnda toodet ei ole enam saadaval (näiteks kui enne kauba väljastamist on tehtud kindlaks, et see on defektne), saadetakse kogu tellimus kliendile alles pärast kogu tellimuse komplekteerimist. Sellisel juhul on tarbijal õigus esitada kaebus või taganeda müügilepingust.
7.5. 24 tunni jooksul alates sellest, kui tellimus on edastanud kohaletoimetajale, teavitab Philips sellest e-kirja teel tarbijat.
8 Müügilepingust taganemise õigus
8.1. Tarbija, kes on e-poe veebisaidil sõlminud müügilepingu, võib selle lõpetada 14 päeva jooksul alates lepingu sõlmimise päevast või tellitud kauba puhul 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest ilma igasuguse põhjenduseta ja kuludeta, välja arvatud kulud, mis on kirjas allpool.
8.2. Tarbija õigust Ostu-müügileping lõpetada saab teostada veebilehel oleva vormi kaudu: https://www.shop.philips.ee/kauba-tagastamise-vorm/, küsimuste korral võtke ühendust klienditeenindusosakonnast telefoni teel 6683062 (kõnele rakendub operaatori tariif) esmaspäevast reedeni kell 10.00-12.00 ja 14.00-16.00. Taotluse esitamiseks võib kasutada blanketti, mis on lisatud käesolevatele kasutustingimustele (1. lisa), aga see ei ole kohustuslik. 14-päevane tähtaeg tähendab, et piisab, kui saata taotlus 14. päeva lõpuks.
8.3. Periood, mille jooksul on võimalik müügilepingust taganeda, algab ajast, mil ostja või tema määratud kolmas isik on tellitud kauba füüsiliselt enda valdusse saanud (mitte üleandmisega kohaletoimetajale).
8.4. Tarbija on kohustatud saatma kauba müüjale tagasi või andma selle müüja volitatud isikule viivitamata, aga mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates päevast, kui tarbija taganes müügilepingust, juhul kui müüja ei ole pakkunud võimalust ise kaup tagasi võtta. Piisab, kui tagastada kaup enne lõpetatud lepingu kehtimise tähtaja lõppu. Kaup peab olema pakitud nii, et oleks tagatud selle turvaline transportimine. Tarbija tasub kauba tagastamisega seotud otsesed kulud (tagastamise hind).
8.5. Müüja peab viivitamata, aga mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamise päevast tagastama tarbijale kõik tarbija tehtud maksed, sealhulgas ka kauba kohaletoimetamise eest. Kui tarbija on valinud kauba kohaletoimetamise viisi, mis ei ole müüja pakutud odavaim kohaletoimetamise viis, ei ole müüjal kohustust hüvitada tarbija lisakulutusi. Müüja kasutab makse hüvitamiseks sama makseviisi, mille valis tarbija tellimust esitades, juhul kui tarbija ei nõustu mõne muu tagastusviisiga, mis ei tekita lisakulutusi.
8.6. Tarbija vastutab kauba väärtuse vähenemise eest, kui seda on kasutatud muul eesmärgil kui kauba iseloomu, omaduste ja talituse kontrollimiseks (kauba kontrollimine). Tarbijal peab olema võimalus avada pakend, et kaup kätte saada. Kui kaupa on võimalik kontrollida pakendit rikkumata, siis tuleb rikkumata originaalpakend säilitada. Sama kehtib ka kohustuse kohta säilitada kaitsekile, millesse on kaup pakitud ja mis tuleb eemaldada ainult siis, kui see on vajalik kauba kontrollimiseks. Kui tarbija on kasutanud toodet muul eesmärgil kui kauba kontrollimiseks, võib kauba väärtuse vähenemine, mille eest tarbija vastutab, tekitada ka vajaduse toodet puhastada või parandada. Müüjal on õigus loobuda hinna hüvitamisest, kui kaup tagastatakse talle seisukorras, mis ei võimalda seda enam edaspidi müüki panna (näiteks hügieeni või ohutuse tagamise tõttu). Sellisel juhul saadab müüja kauba tagasi tarbijale. Kui tarbija tagastab kauba osaliselt, võib Philips loobuda terve summa tagasi maksmisest, kuni kaup on tagastatud täielikult või tarbija on esitanud vastava selgituse.
8.7. Müügilepingut ei ole võimalik lõpetada, kui teenuse objekt on ebastandardne toode, mis on valmistatud tarbija spetsifikatsiooni järgi või on mõeldud tema individuaalsete vajaduste rahuldamiseks (kui e-pood pakub sellist varianti) ja kui osutatav teenus on lepingu järgi toode, mida tarnitakse suletud pakendis ja mida ei ole võimalik pärast pakendi avamist tagastada terviseohutuse või hügieeninõuete tagamise tõttu, kui pakend on avatud pärast kauba kohaletoimetamist; seda välja arvatud seaduses ettenähtud juhtudel. Tooted, mis ei ole nende tingimuste järgi tagastatavad, märgistatakse e-poes vastavalt.
8.8. Kogu teabe kauba tagastamise kohta, sealhulgas: 1) teabe kauba ohutuse kohta selle transportimiseks ja kauba tagastamise jaoks vajaliku muu teabe; 2) teabe tarbija poolt tehtud kauba kontrollimise ulatuse kohta; 3) teabe kaupade kohta, mida ei saa tagastada; ja 4) teabe tellimuse staatuse kohta võite leida veebisaidilt https://www.shop.philips.ee.
9Epoe teenused ja teenuste kasutuslepingu lõpetamine
9.1. Philips tegutseb pidevalt selle nimel, et tõsta teenuste kvaliteeti. Teenuste vigade või tehniliste probleemide korral peab kasutaja teavitama Philipsit; vastavad kontaktandmed on esitatud käesolevates kasutustingimustes. Philips püüab viivitamata taastada teenuste asjakohase toimimise. Kasutaja võib ka iseseisvalt teha kindlaks ja parandada profiili redigeerides vigu, mis on andmete sisestamisel tekkinud.
9.2. Kasutaja kohustus on kinni pidada kasutustingimustest ja mitte teha midagi, mis võib häirida teenuse asjakohast toimimist, näiteks kasutada spetsiaalset tarkvara ja seadmeid. Kasutajal on kohustus:
– kasutada e-poodi viisil, mis ei häiriks selle toimimist, näiteks ei tohi kasutada toimimist häirivat tarkvara ja seadmeid;
mitte teha selliseid toiminguid nagu lubamatu kommertsinfo saatmine või paigutamine e-poodi (spämm) ning IT-toimingud või mis tahes muud toimingud eesmärgiga hallata teavet, mida ei ole kasutajale ettenähtud;
– kasutada e-poodi vastavalt Eesti Vabariigis kehtivatele seadustele, kasutustingimustele ja selles valdkonnas kehtivatele üldistele reeglitele;
– mitte pakkuda ega avaldada teavet, mis on kohalduva õiguse alusel keelatud;
– kasutada e-poodi viisil, mis ei tekitaks ebamugavusi teistele kasutajatele ja müüjale ning pidada kinni nende õigustest (sealhulgas õigusest eraelu puutumatusele);
– kasutada e-poes olevat mis tahes teavet ainult isiklikeks vajadusteks; teave, sealhulgas kaupade piltide ja kirjelduste kasutamine muudel eesmärkidel on lubatud ainult volitatud isiku kirjaliku loaga;
– mitte teha selliseid toiminguid nagu teiste kasutajate kontode kasutamine või kontode kättesaadavuse häirimine, sealhulgas kasutajanime ja parooli ühine kasutamine teiste kasutajatega, ning IT-toimingud või mis tahes muud toimingud, mille eesmärk on sisestada paroole teiste kasutajate kontodele.
9.3. Philips võib viivitamata keelata kasutajal e-poe kasutamise ja piirata tema juurdepääsu mõnele või kõigile e-poe ressurssidele või teenustele, kui kasutaja ei pea kinni kasutustingimustest, näiteks kui kasutaja:
– on registreerides või tellimust esitades edastanud valesid, ebatäpseid või vananenud isikuandmeid, mis eksitavad või rikuvad kolmandate isikute õigusi;
– on e-poodi kasutades rikkunud kolmandate isikute õigusi;
– on teinud midagi muud, mis ei vasta kehtivale õigusele ja/või kasutustingimustele.
9.4. Selleks, et tagada kasutaja juurdepääs sõlmitud lepingule, saadetakse talle teade ülal mainitud e-posti aadressile (kinnitus konto loomise kohta). Lepingu sisu registreeritakse ja kinnitatakse lisaks ka Philipsi IT-süsteemis.
9.5. Kumbki osapool võib lõpetada e-teenuste pakkumise lepingu (poe taristu (konto) kasutamise kohta) mis tahes ajal ja oma tegevust põhjendamata tingimusel, et teine pool saanud õiguse enne lepingu ja allpool olevate tingimuste kehtivuse lõppemist.
9.6. Registreerunud kasutaja lõpetab teenuste osutamise lepingu kustutades oma konto, kui taotleb selle kustutamist (valikuvõimalus konto alajaotuses) või palub teenusepakkujal konto kustutada (mõlemal juhul kustutatakse konto 5 päeva jooksul pärast seda, kui kasutaja on konto kustutanud või palunud selle kustutada).
9.7. Tuleb meeles pidada, et tarbijakaitseseaduse järgi on tarbijal sõltumata konto kustutamise võimalusest mis tahes ajal ja sõltumata õigusest taganeda müügilepingust õigus taganeda ka teenuste osutamise lepingust e-poes 14 päeva jooksul alates selle sõlmimise kuupäevast oma tegevust põhjendamata ja ilma igasuguste kuludeta. 14-päevane tähtaeg tähendab, et piisab, kui saata teave tarbija õiguse kohta taganeda lepingust enne lepingu lõppemise tähtaja kättejõudmist. Kehtivad 8. punktis loetletud lepingust taganemise tingimused.
10 Garantii ja käendus ning kasutatud seadmete tagastamine [garantii]
10.1. E-poest ostetud kaupadele antakse tootjagarantii tingimustel, mis on kirjas seadmetele lisatud dokumentides ja veebisaidil www.philips.ee.
10.2. Kolmandate isikute tooted. Nende kaupade puhul, mis ei ole Philipsi tooted (sealhulgas tooted, mis on tootepakkides või mida pakutakse allahindluste ajal), võib mis tahes garantiinõudeid täita vastavalt nende tootjate antud garantii tingimustele. Mis tahes selliste toodete tootjagarantiide puhul tuleb kõik garantiinõuded alguses esitada tootjale. Sellisel juhul ei anna müüja kaubale garantiid.
10.3. Kui müüja pakutud toode ei vasta müügilepingu tingimustele, parandab või vahetab müüja toote välja või hüvitab selle ostuhinna pärast toote tagastamist oma vahenditest, kui garantiis ei ole kirjas teisiti.
10.4. Kui on vaja infot tootjagarantii kohta, siis vali endale lähim ametlik teeninduskeskus: https://www.philips.ee/c-w/support-home/service-center-locator.html. Küsimuste korral tuleb ühendust võtta klienditoeosakonnaga telefoni teel +372 6683062 (kõnele rakendub operaatori tariif) esmaspäevast reedeni kell 10.00-12.00 ja 14.00-16.00, et saada teavet selle kohta, kuidas edasi tegutseda. Garantii kehtib 24 kuud alates kauba ostukuupäevast. Garantii kehtib Eesti Vabariigis, Läti Vabariigis ja Leedu Vabariigis.
10.5. Selleks, et korralikult kontrollida konstateeritud defekte, peab toode olema komplektne, sellel peavad olemas olema kõik lisad (laadimisseade, toiteallikas, kaablid jne), mis mõjutavad selle toimimist (lisad) või võivad põhjustada toote defekti.
10.6. Toode peab olema pakitud nii, et oleks tagatud selle turvaline transportimine ja käsitlemine. On soovitatav pakkimiseks kasutada originaalpakendit, sest see on välja töötatud toote turvalise transportimise tagamiseks.
10.7. Garantii ei välista, piira ega peata tarbija õigusi, mis on seotud müüdud toote defektide garantii tingimustega.
Toote defekt
10.8. Kui müüdud toode on defektne, määrab müüja vastutuse aluse ja ulatuse tarbija ees kindlaks võlaõigusseadus, tarbijakaitseseadus ja infoühiskonna teenuse seadus. Müüja kohustus on tagada ostjale defektideta toode.
10.9. Täpsem teave selle kohta, kuidas kasutada tarbija õigust esitamaks müüjale toote defekti kohta kaebust, sisaldub kasutustingimuste 2. lisas.
11 Suhtlus e-poega
Ühendust võtta telefoni teel numbril +372 6683062 (kõnele rakendub operaatori tariif) esmaspäevast reedeni kell 10.00-12.00 ja 14.00-16.00 või e-posti teel: consumersupport@philips.com kasutades kontaktivormi veebisaidil: https://www.philips.ee/content/B2C/et_EE/support-home/support-contact-form.html?.
12 Isikuandmed
12.1. E-poele esitatud isikuandmete (edaspidi “andmed“) haldaja on Müüja .
12.2. Müüja töötleb andmeid järgmistel eesmärkidel:
– kontode haldamine;
– tellimuste täitmine;
– kaebuste läbivaatamine;
– vastuste andmine kasutajate esitatud küsimustele kontaktivormides, mis on saadaval e-poe veebilehel.
– Maksete töötlemine – (isikuandmed edastatakse maksete teostamiseks volitatud töötlejale Maksekeskus AS-le).
12.3. Andmete töötlemise õiguslik alus on teenusepakkumise lepingu koostamine ja sõlmimine kasutaja ja Philipsi vahel (27. aprilli 2016. aasta isikuandmete kaitse üldmäärus (GDPR art 6 (1) (b)). Andmeid töödeldakse ka müüja juriidiliste kohustuste täitmiseks (õigusaktid, maksualased tingimused) (GDPR art 6 (1) (c)). Andmete esitamata jätmise korral ei ole võimalik tellimust täita või teenust pakkuda.
12.4. Tellimuse täitmiseks töödeldakse järgmisi andmekategooriaid: eesnimi, perekonnanimi, kohaletoimetamise aadress (riik, linn, sihtnumber, tänav, majanumber/korterinumber), telefoninumber (tarbija ja tellimuse kohaletoimetaja vaheliseks suhtluseks).
12.5. Konto loomiseks ja haldamiseks töödeldakse järgmisi andmekategooriaid: eesnimi, perekonnanimi, e-posti aadress. Kui tellimuse esitamiseks kasutatakse kontot, on kontol näha ka telefoninumber ja kohaletoimetamise aadress (edaspidiste tellimuste jaoks).
12.6. Tellimuse kohta käivaid andmeid säilitatakse kuni 6 aastat, et vaadata läbi võimalikud pretensioonid, mis on seotud garantiiga või mis tulenevad maksualasest seadusandlusest.
12.7. Müüja informeerib, et konto kustutatakse, kui ühe aasta jooksul ei ole kontol tehtud ühtegi tegevust. Ei kustutata andmeid:
– mille edaspidise töötlemise vajaduse määravad kehtivate õigusaktid;
– mille edasine töötlemine tuleneb kasutajaga sõlmitud eraldi kokkuleppest, tingimustest, millega kasutaja nõustus, või kasutaja esitatud taotlustest. Kasutaja kontaktivormidesse sisestatud andmeid töödeldakse kaebuste läbivaatamiseks ja neile vastamiseks. Seaduse järgi säilitatakse isikuandmed ajal, mida on vaja taotluse töötlemiseks.
12.8. Kui seadus nõuab, võib müüja töödelda andmeid kauem kui eelnevates tingimustes kirjas.
12.9. Tellimuse kohaletoimetamise aadress (ja telefoninumber), mida kasutatakse tellimuse täitmiseks, saadetakse postiettevõttele/kullerfirmale tellimuse kohaletoimetamiseks. Kasutaja andmed võidakse edastada ka finantsasutustele selleks, et kasutaja võiks tellimuse eest tasuda. Finantsasutused kui ettevõtted, mis pakuvad tarbijale makseteenust, töötlevad andmeid iseseisvalt.
12.10. Andmed edastatakse ka ettevõttele Philips Koninklijke N.V. Eindhovenis, kui ostja loob hiljem My Philipsi konto ja kasutab selleks samu andmeid, mida on kasutatud e-poes.
12.11. Andmeid kaitstakse tehniliselt ja korralduslikult, et tagada kehtivate õigusaktide kohaselt nõutav kaitse.
12.12. Müüja ei saa andmeid kolmandatelt isikutelt ega üldiselt kättesaadavatest allikatest ja töötleb ainult kasutaja esitatud andmeid.
12.13. Kasutajatel on õigus:
– saada teavet andmete töötlemise kohta, sealhulgas töödeldud andmekategooriate ja andmete võimalike saajate kohta;
– nõuda valede andmete parandamist, samuti täiendada vääri andmeid;
– nõuda andmete kustutamist, mitte nõustuda nende töötlemisega;
– nõuda andmete töötlemise piiramist vastavalt juriidilistele nõuetele;
– edastada andmeid kasutaja valitud kolmandatele isikutele, võttes müüjalt andmed vastu vormingus, mis võimaldab nende edastamist;
– esitada kaebus järelvalveasutusele, s.o. Eesti Andmekaitse Inspektsioonile, mis asub aadressil Tatari 39, Tallinn 10134, kui on kindlaks tehtud, et andmete töötlemisel ei ole seadusest kinni peetud.
12.14. Kõik nõuded, küsimused ja ettepanekud, mis on seotud andmete töötlemisega, tuleb saata meie andmekaitsespetsialistile e-posti aadressil privacy@philips.com või kirja teel ettevõttele SIA Philips Baltic aadressil Malduguņu iela 2, Mārupe, Mārupes nov., Latvija, LV-2167.
12.15. Isikuandmete töötlemist ja küpsiste kasutustingimusi kirjeldavad detailsemalt Philipsi küpsistepõhimõtted, mis on saadaval aadressil https://www.philips.ee/a-w/kupsistepohimotted.html , ja privaatsusteade, mis on saadaval aadressil https://www.philips.ee/a-w/privaatsusteade.html
13 Vaidlused ja kohaldatavad õigusaktid
13.1. Philips teeb omalt poolt kõik, et lahendada vaidlused kiiresti ja tõhusalt. Kui te ei ole rahul sellega, kuidas Philips lahendab vaidlusi, on teil õigus anda pöörduda oma õiguste kaitseks kohtusse. Sellega välistatakse kategooriliselt võimalus kohaldada Ühinenud Rahvaste Organisatsiooni konventsiooni kaupade rahvusvaheliste müügilepingute kohta.
13.2. Küsimustele, mida ei ole käsitletud kasutustingimustes, kohaldatakse Eesti Vabariigi õigusakte, sh tarbijakaitseseadust, infoühiskonna teenuse seadust ja võlaõigusseadust.
14 Lõppsätted
14.1. Teave e-teenuste kasutamisega kaasneda võivate tavapäraste ohtude kohta: Philips hoiatab ohtude eest, mis võivad tekkida e-teenuste kasutamisel, näiteks võimalus puutuda kokku pahavaraga, võimalus puutuda kokku isikliku ja konfidentsiaalse info alaseid turvariske hõlmava tegevusega, mille eesmärk on varastada identifitseerivat teavet (näiteks kui kasutatakse eksitavaid e-teateid, mis meenutavad autentseid teateid, konstateeritakse krüptograafilise süsteemi puudusi, püütakse neid ära kasutada ning andmeid püüda), võimalus saada eksitavaid e-kirju, mis meenutavad autentseid e-kirju ja loovad illusiooni vajadusest jagada isiklikku ja konfidentsiaalset teavet kasutaja kohta ja võimalus puutuda kokku sanktsioneerimata pealtkuulamisega, mille jaoks kasutatakse arvutiprogrammi, mille ülesanne on püüda võrgust väljaminevaid andmeid ja neid võimalusel analüüsida (nuhkvara).
14.2. Kasutustingimused kehtivad e-poe tegutsemisperioodil. 14.5. punktis loetletud tähtsatel põhjustel võib Philips katkestada e-teenuste pakkumise e-poes, sealhulgas kontode haldamisteenuse pakkumise, saates välja sellekohase teabe ja toimides allpool kirjeldatud korras.
14.3. Kui kasutustingimustesse tehakse muudatusi, teavitatakse nendest e-poe kontot omavaid kasutajaid e-kirja teel vähemalt 7 päeva enne muudatuste jõustumist. Samuti avaldab Philips teate kasutustingimustesse tehtud muudatuste kohta e-poe saidil. Kasutustingimuste uus tekst pannakse pärast muudatuste tegemist e-poodi üles. Kasutustingimuste muudatused jõustuvad Philipsi määratud kuupäeval, mis ei või olla varem kui 7 päeva alates selle sisu avaldamisest e-poe veebisaidil.
14.4. Kui sellel ajal, mis on möödunud alates viimasest süsteemi sisselogimisest, on e-poe kasutustingimusi muudetud, peab tarbija nendega nõustuma või mitte nõustuma. Kui tarbija ei nõustu pärast muudatuste tegemist kasutustingimustega, siis ei ole tal enam võimalik e-poest oste sooritada.
14.5. Philipsil on õigus muuta kasutustingimusi järgmistel tähtsatel põhjustel:
– täitmaks kohustusi, mis tulenevad jõustunud kohtuotsusest või haldusasutuste otsustest;
– tegemaks seaduste või kasutustingimuste kohaseid muudatusi, mis on otseselt seotud turvakaalutlustega, sealhulgas need, mis on seotud e-poe kasutamisega;
– tegemaks olulisi muudatusi e-poe toimimiseks, sealhulgas muudatusi, mis on seotud tehnilise progressiga, näiteks muudatustega Philipsi süsteemides. Need muudatused tuleb ellu viia nii, et need oleksid kooskõlas kasutajate õigustega. Kasutajal, kes ei nõustu kasutustingimustes tehtud muudatustega, on õigus mis tahes ajal oma konto kustutada.
14.6. Tarbijate tellimused, mis on esitatud enne kasutustingimuste muudatuste jõustumist, täidetakse eelnevalt kehtinud kasutustingimuste järgi.
14.7. Kasutustingimused jõustuvad 12.03.2020
15 1. lisa – Tagastusblankett
_____________________
Koht, kuupäev
_____________________
Tarbija ees- ja perekonnanimi
_____________________
Aadress
_____________________
Tellimuse number
SIA Philips Baltic, Malduguņu iela 2, Mārupe, Mārupes nov., Latvija, LV-2167
Taotlus interneti teel sõlmitud lepingust taganemiseks
Tellimuse number:_____________________:
Teatan, et taganen nende kaupade müügilepingust täies ulatuses: _____________________
_____________________
_____________________
_____________________
_____________________
* Tarbija allkiri
* kui blankett saadetakse trükitult
16 2. lisa – kaebuste esitamise tingimused ja kord
I Garantiikaebused
1 Tarbija saab esitada ostu-müügilepingu kohta kaebuse, saates avalduse e-posti aadressile: customersupport@philips.com, kasutades selleks veebilehel https://www.philips.ee/content/B2C/et_EE/support-home/support-contact-form.html?, posti teel Müüja aadressile või telefoni teel klienditeeninduse osakonda telefonil +372 6 683 062 (kõne hind vastavalt operaatori tariifile) esmaspäevast kuni reedel kella 10.00-12.00 ja 14.00-16.00.
2 Soovitame tarbijal tuua kaebuse kirjelduses välja: (1) kaebusega seotud teabe ja asjaolud, näiteks defekt ja kuupäev; (2) nõuda kauba kohaletoimetamist vastavalt müügilepingule või nõuda hinna alandamist või esitada teade müügilepingust taganemiseks (lisa); ja (3) kaebuse esitaja kontaktinfo. Nende andmete esitamine lihtsustab ja kiirendab kaebuste läbivaatamist Philipsis.
3 Philips vaatab läbi tarbija kaebuse hiljemalt kuu aja jooksul alates selle kättesaamisest.
4 Kui Philips vastab tarbija kaebusele või pakub tarbijale garantiid, tuleb kaup tagastada Philipsile. Tarbijale pakutakse võimalust tagastada kaup arvel kirjas olevale Philipsi aadressile või anda kaup Philipsi määratud kullerile. Kui defekti, toote tüübi või toote paigaldamisviisi tõttu ei ole võimalik tarbijal toodet garantiisse anda või see on väga keeruline, pakutakse tarbijale selles temaga eelnevalt kokku leppides võimalust, et Philipsi toode jääb sinna, kus see asub.
II Kaebused osutatud teenuste kvaliteedi kohta
1 Teavitame, et tarbijal on õigus esitada kaebus elektrooniliselt (Philipsi e-poes) osutatud teenuste kvaliteedi kohta. Eesti Vabariigi tarbijakaitseseaduse § 24 lõike 5 kohaselt on müüja kohustatud vastama tarbija kaebusele 15 päeva jooksul alates selle kättesaamisest.
2 Tarbija võib esitada kaebuse e-posti aadressile: customersupport@philips.com, kasutades selleks veebilehel https://www.philips.ee/content/B2C/et_EE/support-home/support-contact-form.html?, posti teel Müüja aadressile või telefoni teel klienditeeninduse osakonda telefonil +372 6 683 062 (kõne hind vastavalt operaatori tariifile) esmaspäevast kuni reedel kella 10.00-12.00 ja 14.00-16.00.
3 Kaebuse esitamise protseduuri kasutamine ei ole tarbijale kohustuslik ja ei välista ega piira tarbija seadusest tulenevat võimalust pöörduda oma õiguste kaitseks kohtusse.
III Teave võimaluse kohta lahendada vaidlused kohtuväliselt
1 Täpsem teave kasutaja võimaluste kohta lahendada kaebused kohtuväliselt on saadaval tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti (TTJA) kodulehel: https://www.ttja.ee/et/uudised/nouanded-tarbijavaidluste-komisjoni-poordumiseks
2 Tarbijal on järgmised võimalused kasutada kohtuväliseid vahendeid kaebuste läbivaatamiseks ja hüvitamiseks:
3 Tarbijal on tarbijakaitseseaduse § 46 kohaselt õigus pöörduda tarbijavaidluste komisjoni poole, kui müüja on keeldunud tarbija nõuet rahuldamast või tarbija ei ole nõus müüja pakutud lahendusega.
4 Tarbija võib pöörduda vaidluste lahendamiseks tasuta abi saamiseks TTJA poole. TTJA pakub tarbijatele tasuta teavet telefoni teel +372 6201707 või e-kirja teel info@ttja.ee
5 Tarbijavaidluste kohtuväline lahendamine ei ole kohustuslik ja see ei välista, piira ega vabasta kohtumenetlusest, mida reguleerivad vastavad seadused.
6 Tarbija võib kasutada ka tarbijavaidluste lahendamise internetipõhist platvormi, mis on saadaval aadressil http://ec.europa.eu/consumers/odr/ , vastavalt Euroopa Parlamendi ja Nõukogu 21. mai 2013. aasta määrusele (EL) nr 524/2013 tarbijavaidluste internetipõhise lahendamise kohta ning määruse (EÜ) nr 2006/2004 ja direktiivi nr 2009/22/ЕС muudatustele (määrus tarbijavaidluste kohta).