Toodete tagastamine

Kauba tagastustingimused

Teil on õigus 30 (kolmkümmend) päeva jooksul tagastada e-poest https://www.shop.philips.ee/ ostetud tooted põhjust avaldamata, täites tagastusblanketi siin:

https://www.shop.philips.ee/kauba-tagastamise-vorm/

Kaup tuleb tagastada 30 päeva jooksul pärast avalduse esitamist.

Kaupa tagastades tuleb kinni pidada nendest tingimustest:

  • tagastatav toode peab olema rikkumata originaalpakendis (tingimus ei kehti, kui tagastatakse defektiga toode);
  • toode ei tohi olla rikutud;
  • tootega tuleb tutvuda nii, et selle müügivälimus ei kannataks (puutumata etiketid, terve kaitsekile jne) (tingimus ei kehti, kui tagastatakse defektiga toode);
  • tagastatav toode peab olema komplekteeritud nii, nagu ostja selle kätte sai. Kui toode osteti turunduskampaania ajal, tuleb tagastada ka saadud kingitus;
  • tagastatud tooted tuleb lisaks pakkida kaitsvasse (transportimiseks mõeldud) pakendisse (näiteks kasti või kaitsvasse ümbrikusse).

Tarbija ei saa kaupa tagastada, kui:

  • tooted on valmistatud tarbija juhiste järgi või on selgelt isikustatud;
  • tarbija on avanud pakendi, milles olevat kaupa ei saa terviseohutuse või hügieeninõuete tõttu tagastada, näiteks elektriline hambahari, epilaator, elektriline habemeajaja, habeme/juuste trimmer ja elektriline juukselõikur, mille pakend on avatud ja/või kaitseelement rikutud;

Saadetises peab olema:

  • komplektne toode (etikettide ja originaalpakendiga);
  • kui saadetises oli kingitus, tuleb ka see tagastada.

Võite valida mugava viisi kauba tagastamiseks:

DPD kulleri vahendusel.

Kauba tagastamiseks täitke tagastusblankett siin: https://www.shop.philips.ee/kauba-tagastamise-vorm/

  • Pakkige tagastatav kaup ja valmistage see tagasisaatmiseks ette.
  • DPD kuller saabub teie juurde 1–3 tööpäeva jooksul, et pakk vastu võtta.
  • Enne kulleri tulekut teavitatakse teid sellest telefoni teel.
  • Kui tagastusblankett on täidetud tööpäeval kuni kell 14.00, võetakse saadetis vastu järgmisel tööpäeval.

 

TV

  • Garantii alla kuuluva vea korral -> võtke ühendust Philipsi TV kõnekeskusega.
  • Kõnekeskuse tõrkeotsing -> kaugparandus ( kui probleem on seotud tarkvaraga).
  • Kui kaugparandus pole võimalik -> suunatakse volitatud teeninduskeskuse poole.
  • Teeninduskeskus jätkab diagnostikaga.
  • Kui peale diagnostikat viga kinnitatakse-> teeninduskeskus remondib seadme.
  • 3 võimalust remondiks -> seadmele järeletulemine ja tagastamine, kohaletoomine teenindusse, kaugparandus.
  • Kui remont pole võimalik, siis teeninduskeskus vahetab televiisori uue vastu, vähemalt samaväärsete omadustega toote vastu.
  • Kui vahetus pole võimalik -> teeninduskeskus väljastab parandamata toote kohta dokumendi, mille põhjal tarbijale tagastatakse ostusumma.

Garantii alusel ei hüvitata Philipsi toote mehhaanilisi kahjustusi ega defekte, mis tulenevad järgmisest:

  • toote väärkasutamine, hoiustamine, hooldamine või kasutamine, mis ei ole kooskõlas kasutusjuhendiga;
  • ebasobiv või kasutusjuhendile mittevastav paigaldus;
  • kui toote remonti või muudatusi on teinud volitamata teninduskeskused või isikud;
  • sobimatute tarvikute (sh tarkvara) kasutamine;
  • kui seade on kahjustatud välisteguritest (ilmastikunähtused, pinge kõikumised elektri-, arvuti- või kaabelvõrgus, vale toiteallikas, väliste seadmete ühendamine, vedelik, tulekahju, hooletu transport jne.)

Garantii ei kehti järgmistel juhtudel:

  • kui ostutõendit on muudetud või on see loetamatu;
  • kui toote mudelinumbrit või seerianumbrit on muudetud, eemaldatud või on see loetamatu.