Toodete tagastamine
Kauba tagastustingimused
Teil on õigus 30 (kolmkümmend) päeva jooksul tagastada e-poest https://www.shop.philips.ee/ ostetud tooted põhjust avaldamata, täites tagastusblanketi siin:
https://www.shop.philips.ee/kauba-tagastamise-vorm/
Kaup tuleb tagastada 30 päeva jooksul pärast avalduse esitamist.
Kaupa tagastades tuleb kinni pidada nendest tingimustest:
- tagastatav toode peab olema rikkumata originaalpakendis (tingimus ei kehti, kui tagastatakse defektiga toode);
- toode ei tohi olla rikutud;
- tootega tuleb tutvuda nii, et selle müügivälimus ei kannataks (puutumata etiketid, terve kaitsekile jne) (tingimus ei kehti, kui tagastatakse defektiga toode);
- tagastatav toode peab olema komplekteeritud nii, nagu ostja selle kätte sai. Kui toode osteti turunduskampaania ajal, tuleb tagastada ka saadud kingitus;
- tagastatud tooted tuleb lisaks pakkida kaitsvasse (transportimiseks mõeldud) pakendisse (näiteks kasti või kaitsvasse ümbrikusse).
Tarbija ei saa kaupa tagastada, kui:
- tooted on valmistatud tarbija juhiste järgi või on selgelt isikustatud;
- tarbija on avanud pakendi, milles olevat kaupa ei saa terviseohutuse või hügieeninõuete tõttu tagastada, näiteks elektriline hambahari, epilaator, elektriline habemeajaja, habeme/juuste trimmer ja elektriline juukselõikur, mille pakend on avatud ja/või kaitseelement rikutud;
Saadetises peab olema:
- komplektne toode (etikettide ja originaalpakendiga);
- kui saadetises oli kingitus, tuleb ka see tagastada.
Võite valida mugava viisi kauba tagastamiseks:
DPD kulleri vahendusel.
Kauba tagastamiseks täitke tagastusblankett siin: https://www.shop.philips.ee/kauba-tagastamise-vorm/
- Pakkige tagastatav kaup ja valmistage see tagasisaatmiseks ette.
- DPD kuller saabub teie juurde 1–3 tööpäeva jooksul, et pakk vastu võtta.
- Enne kulleri tulekut teavitatakse teid sellest telefoni teel.
- Kui tagastusblankett on täidetud tööpäeval kuni kell 14.00, võetakse saadetis vastu järgmisel tööpäeval.
TV
- Garantii alla kuuluva vea korral -> võtke ühendust Philipsi TV kõnekeskusega.
- Kõnekeskuse tõrkeotsing -> kaugparandus ( kui probleem on seotud tarkvaraga).
- Kui kaugparandus pole võimalik -> suunatakse volitatud teeninduskeskuse poole.
- Teeninduskeskus jätkab diagnostikaga.
- Kui peale diagnostikat viga kinnitatakse-> teeninduskeskus remondib seadme.
- 3 võimalust remondiks -> seadmele järeletulemine ja tagastamine, kohaletoomine teenindusse, kaugparandus.
- Kui remont pole võimalik, siis teeninduskeskus vahetab televiisori uue vastu, vähemalt samaväärsete omadustega toote vastu.
- Kui vahetus pole võimalik -> teeninduskeskus väljastab parandamata toote kohta dokumendi, mille põhjal tarbijale tagastatakse ostusumma.
Garantii alusel ei hüvitata Philipsi toote mehhaanilisi kahjustusi ega defekte, mis tulenevad järgmisest:
- toote väärkasutamine, hoiustamine, hooldamine või kasutamine, mis ei ole kooskõlas kasutusjuhendiga;
- ebasobiv või kasutusjuhendile mittevastav paigaldus;
- kui toote remonti või muudatusi on teinud volitamata teninduskeskused või isikud;
- sobimatute tarvikute (sh tarkvara) kasutamine;
- kui seade on kahjustatud välisteguritest (ilmastikunähtused, pinge kõikumised elektri-, arvuti- või kaabelvõrgus, vale toiteallikas, väliste seadmete ühendamine, vedelik, tulekahju, hooletu transport jne.)
Garantii ei kehti järgmistel juhtudel:
- kui ostutõendit on muudetud või on see loetamatu;
- kui toote mudelinumbrit või seerianumbrit on muudetud, eemaldatud või on see loetamatu.